هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

هلیا عشق مامان و بابا

رمضان

1392/5/12 1:22
نویسنده : مامان هلیا
134 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم

امروز ٢٥ ماه مبارک رمضان است .چقدراین ماه  زود گذشت.داریم به عید فطر نزدیک میشیم امیدوارم خداوند عبادتهای ما رو و همه روزه داران رو قبول کنه و تو این روزهای باقیمونده توفیق عبادت خالصانه رو به ما عطا کنه انشاالله. شب های قدر من و بابا دو تایی دعا می خوندیم و تو هم مارو همراهی میکردی .خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم که هم چین دختر اروم و باهوشی رو به مابخشیده

این ماه کلمه های جدید زیادی یاد گرفتی مثل دادا،مامانی،بابا جی،اجی،عزیز،علی،اب،دست،کفش

بابا هم برات سه چرخه خریده تو هم عاشق اون شدی ،هر روز که از خواب بلند میشی به من میگی ماما کفش بعد درو به من نشون میدی یعنی کفشامو بپوشون ببر پایین تا با سه چرخه بازی کنی.قربونت برم گوشاتم سوراخ کردیم تا گوشواره های خوشگل بندازیو عسل بشی.منو بابا با تمام وجود دوستت داریم وبه خاطر وجود تو خدا رو شکر میکنیم.قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان حلما
12 مرداد 92 11:34
ماشاالله چه دختر نازی دارین خاله برا ما هم دعا کنین راستی اگه به ما سر بزنین خوشحال میشیم اینام برا هلیا خانوم
زيبا
16 مرداد 92 18:44
سلام عزيزم خدا كوچولي شمارو هم حفظ كنه با كمال ميل دعوتتون رو ميپذيرم لينكتون ميكنم
مامان حلما
17 مرداد 92 13:29
ممنونم خاله که به ما سر زدین با اجازه لینکتون کردم .برا قرار نی نی آنلاین هم یه ساعتی رو مشخص کنید حتما میام.
لی لی
17 مرداد 92 14:40
www.panitem.ir (پانی تم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل ...ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد.
مامان حلما
17 مرداد 92 19:19
. کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک .
زيبا
20 مرداد 92 23:43
سلام خانومي در مورد آموزش آرشان پرسيدي راستش رو بخواي من زياد علاقه اي به اين پكيج ها ندارم يعني فكر ميكنم حالا براي خوندن زوده و اونا فقط تصاوير رو حفظ ميكنند من بيشتر باهاش در مورد همه چيز حرف ميزنم و هرجا حيووني ببينم سريع اسمشو تكرار ميكنم شايد اگر ببيني من چه جوري باهاش حرف ميزنم بخندي آخه انگار دارم با آدم بزرگ حرف ميزنم البته هرجا كتابي ببينم كه تصاوير واضح داره ميگيرم و خودم براش داستان ميسازم و بي خيال داستان طولانيه كتاب ميشم تو بازي بچه ها بهتر ياد ميگيرند مثلا 1.2.3 بپر اينجوري 123 رو ياد گرفته رنگها هم زياد براش تكرار ميكنم البته من تا حالا سراغ اون پكيج ها نرفتم باز نظر شما براي ني ني تون محترم تره ببخشيد پرحرفي كردم