هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

هلیا عشق مامان و بابا

تولد داداش امیر

1392/5/3 4:38
نویسنده : مامان هلیا
141 بازدید
اشتراک گذاری

داداش امیر هلیا {پسر خاله}٧ سالشه و امسال کلاس اولیه.٢ مرداد به دنیا امده.هفته پیش تولدش بود .روز تولدش همه افطار دعوت بودیم.بعد از افطار هم جشن گرفتیم. وای که چقدر خوش گذشت. هلیا جون من و تو که حسابی ترکوندیم. اونقدر شلوغ بازی در اوردیم که نگو خلاصه حسابی خودمونو خالی کردیم.من که اونقدر دست زده بودم تمام شبو دستم میسوخت صدامم حسابی گرفته بود.خندهبه خاطر خنده ی زیادقهقهه

 هلیا جونم دادش امیر خیلی دوستت داره تو هم چند  روزه یاد گرفتی میری کنار درو صدا میزنی دادا

دو تاتونم خیلی شیطونین ماشاالله.....چشمکاینم یه عکس از دادا .این عکسشو خیلی دوست دارم اخه کت شلوارشو خودم از باکو براش اوردمخجالت.مبارکش باشه . کت شلوار دامادی بپوشه انشاالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)