هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

هلیا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/5/1 3:25
نویسنده : مامان هلیا
107 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره

خیلی وقته حوصله درست و حسابی واسه نوشتن ندارم.اوهدخترم منو ببخش که این روزا مامان بدی شدم.دست خودم نیست باور کن .خیلی عصبی شدم دارم تمام سعیمو میکنم که .....

امروز تولد داداش امیر .niniweblog.comمیخوام بهت لباس عروس بپوشونم. وایییییییییییییییی که چقدر ناز میشی.فقط حیف که موهاتو کوتاه کردم. اونم به خاطر خودت بود میخواستم موهات مرتب بشه .ولی الان خیلی پشیمونم همه هم شدید مواخذم میکنن میگن چرا موهای نازشو کوتاه کردی.ولی من بهت قول میدم به امید خدا موهای قشنگت زود رشد کنه.اونقدر  بهت گفتن شبیه پسرایی دیگه خسته شدم.ولی منو بابا کچلیتم دوست داریم. خیلی شیرین شدی قوربونت برم.وقتی تشکر میکنی {دستتو میذاری رو سینتو خم میشی}میخوام بگیرمت بغلمو اونقدر فشارت بدم که نگو .خدایا شکرت هلیا جونو به ما بخشیدی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

یه کسی همین نزدیکیا
31 تیر 92 23:24
مامان هلیا پس عکس دخملک جیگرتو چرا نمیذاری؟


سلام عزیزم. خیلی وقته میخوام عکسارو بذارم ولی وقت نمیکنم فرمتشونو تغییر بدم تا اپلود بشه.
مرسی از محبتتون