هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

هلیا عشق مامان و بابا

مامان هاپوی هلیا

1392/9/14 11:42
نویسنده : مامان هلیا
460 بازدید
اشتراک گذاری

عشقمممممممممممممممممممممم

خجالت میکشم این پستو برات بذارم ناراحتولی...

دیشب منو تو تنها بودیم بعد من رفتم اشپز خونه برات غذا درست کنم وایییییییییی اومدم دیدم نشستی پای لب تابو نصف دگمه هاشو در اوردی.تعجبنمیدونم چه طوری این کارو کرد بودیسوالمنم کهعصبانیعصبانیعصبانیاولین بار بود اینجوری دعوات می کردم حتی یه کوچولو فیزیکیم اومدم اخه واقعا عصبانی بودم.ولی بعدا اونقدر پشیمون بودم که نگو .الانم عذاب وجدان دارم هر چند تو سرتخ تر از این حرفاییچشمک.الانم نمیدونی با چه مصیبتی دارم تایپ میکنم باید سرمون خلوت شد ببریم بدیم درست کنند.

بازم با این همه دوستت دارم ,تو عشق منی ,منو ببخش دخملمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahsa
14 آذر 92 21:13
آی آی آی عجب دخمل شیطونیه این هلیا جونی مامانش خب بچس دیگه چلا دباش میتونی دناه داله