هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

هلیا عشق مامان و بابا

واکسن 18 ماهگی

1392/6/29 20:12
نویسنده : مامان هلیا
173 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عزیزم روز چهار شنبه واکسن ١٨ماهگیتو زدیم.اخییییییییییییییییییییییییییییییییییی.بمیرم الهی خیلی درد  کشیدی. دستت خیلی درد میکرد تمام روز دستتو گرفته بودی گریه میکردی. شبم که تا صبح بالا سرت نشسته بودم مدام پاشویه میکردم ,اخه تبت خیلی بالا بود.امروز خدا رو شکر بهتر بودی. از صبح رفته بودیم باغ بازی کردی.اونقدر خسته شده بودی موقع بر گشتن خوابت برد .منم بعد از مدتها یه وقتی پیدا کردم به وبلاگت سری بزنم.این روزا خیلی کمر دردو پا درد دارم فکر میکنم از وزن زیادم.دوستت دارم دخترم .تو جوجه کوچولوی مامانی.از اینکه تمام وقتمو با تو میگذرونم خدا رو شکر میکنم ,هر چند بعضی وقتا اعصابم خورد میشه ,حوصله ندارم ولی اینو بدون خیلی دوستت دارم و خدارو به خاطر وجود تو و بابایی شکر میکنم.

 

خدایا هزاران هزار مرتبه شکر به خاطر همه چیniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)