هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

هلیا عشق مامان و بابا

رویا

1392/5/23 2:48
نویسنده : مامان هلیا
188 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا جونمniniweblog.com

.امروز که این ویلاگ رو برات درست کردم دقیقا ١٥ ماهو ١١ روزو ٢٠ ساعت که به دنیا اومدی . خیلی وقت میخواستم این کارو بکنم ولی همش امروز و فردا میکردم .ولی بالاخره الان که ساعت ٤.٤٥ دقیقه شب و من به خاطر تو  بیدار موندم وبلاگتو درست کردم.هلیای من این ١٥ ماه برام مثل یه رویابود.چقد زود گذشت.خدایا برای لحظه لحظه ی این مدت شکر.میدونم خیلی وقتا بی حوصلگی کردم ناشکری کردم ولی خدا جونم هزار ان هزار مرتبه تو رو شکر میکنم به خاطر این موهبت الهی .قلب

هلیا جونم تو ٢٤ اسفند به دنیا اومدی و با خودت شادی و برکت اوردی .اولین بار که تو اتاق عمل پرستار تو روبه من نشون داد چه حس خوبی داشتم. یه دختر تپل پر مو .و البته شبیه بابا حمید.ماچ

بابا حمیدت تعریف میکنه میگه :همین که چشمم به هلیا افتاد گفتم ااااتعجب این که منم خندهniniweblog.comاین عکس مال تقریبا 6 .7 روزگیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)